Velký výběr vrtáků

Jak jednoduše reklamovat

Pokud se vyskytl problém při doručení vaší zásilky, podívejte se jak řešit problémy při doručení.

Jak postupovat při reklamaci?

  • Vyplňte "Reklamační list", který jste obdrželi v obálce spolu se zbožím.
  • Připojte originální fakturu spolu se záručním listem (pokud byl součástí dodávky, v opačném případě jej nahrazuje faktura) a reklamované zboží.
  • Vše osobně doneste na adresu provozovny: SALEX trade spol. s r.o., Teyschlova 25, 635 00 Brno (Provozní doba: Po - Pá 08:00 - 10:00 a 15:00 - 16:30).
  • Nebo, pokud celková hmotnost zboží nepřesahuje 30 Kg*, vše dobře zabalte, nalepte přiloženou samolepku „Obchodní balík - odpovědní zásilka“ s vypsanou vaší adresou a podejte na poště.
  • Dopravu reklamace k nám máte ZDARMA, zaplatíme ji za vás.
*Při vrácení zboží o celkové hmotnosti nad 30 Kg nás nejprve kontaktujte na tel.: +420 732 312 779, +420 539 011 122. V tomto případě postupujeme individuálně a to z důvodu dopravy.

Po obdržení zboží vás budeme informovat o způsobu řešení reklamace a to formou, kterou jste uvedli v reklamačním listu. Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu, a proto se budeme snažit reklamaci vyřídit co nejrychleji, nejdéle však do 30-ti dnů od jejího uplatnění.

Vždy přiložte vyplněný Reklamační list. (pdf, 470 Kb)

Pokud vám odpovědní zásilku Česká pošta nebude chtít převzít, kontaktujte nás na tel.: +420 732 312 779, +420 539 011 122, a my sjednáme nápravu.

Je dobré vědět

  • Záruční doba běží od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak v záručním listě.
  • Servisní technik testuje zboží pouze na závady uvedené zákazníkem, proto se snažte být v popisu vady přesní (především se pokuste vyvarovat strohému popisu závady, např. "nefunguje, nejde, apod."). Doporučujeme také uvést telefonní číslo pro případné upřesnění závady.
  • V případě reklamace zboží je nutno doložit doklad o nákupu (fakturu).
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.

Veškeré reklamace posuzujeme individuálně. Na případné dotazy vám rádi odpovíme na tel.: +420 732 312 779, +420 539 011 122, nebo na e-mailu info@salexnaradi.cz.

Reklama obrázkové bannery

SALEXnaradi.czSALEXnaradi.czSALEXnaradi.cz

Úvod>Jak jednoduše reklamovat
Ruční nářadíElektrické nářadíAku nářadíPneumatické nářadíZahradní technikaAutomobilové nářadíOstatníPříslušenství
Úvod|Vše o nákupu|Kontakty
Přihlášení | Registrace
Položek 0
Cena 0 Kč
Váš nákupní košík

SALEXnaradi.cz
Copyright © 2004 - 2017
Specializovaný obchod s nářadím
Tel.: 539 011 122, 732 312 779
E-mail: info@salexnaradi.cz

Poradna pro zákazníky
Bezpečný nákup
Kontakty

Sledujte nás